woensdag 31 december 2014

Kerstballen

Begin december was ik bij een kennis die hele mooie kerstballen had liggen.  Ik heb ze eens goed bekeken,  een foto gemaakt,  en ben thuis aan de slag gegaan. Het resultaat was geweldig! Ik heb er een stuk of 18 gemaakt,  allerlei verschillende. En... Ik heb ook de patronen opgeschreven!

Omdat ik leuke reacties kreeg op Facebook heb ik mensen uitgenodigd om bij mij thuis te komen haken! Het resultaat was 2 heel gezellige avonden en veel mooie ballen!

Het is echt heel erg leuk om je eigen patronen ook tot leven te zien komen uit andere handen dan die van jezelf!

De patronen zijn in principe beschikbaar,  maar behoeven nog wel wat controle. Mocht iemand nu al behoefte hebben aan een patroon: mail me dan even,  dan stuur ik ze door!

T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten